Sebarang karya nukilan yang ingin disalurkan untuk tujuan penyiaran, sila emailkan ke secret7writer@yahoo.com. Terima kasih.

Sunday, March 11, 2012

Kispen Tema Mac 2012

10:50:00 PM | Best Blogger Tips

Bermula Mac 2012, setiap minggu ke-3 kami S7W akan berkispen tema sekali lagi. Sebelum ini kami telah cuba Kispen Tema: Hari Kekasih dan ianya memberangsangkan imaginasi kami sendiri SECARA PERIBADI. Satu cabaran, justeru itu Kispen Tema akan menjadi trademark buat kami seterusnya setiap bulan/minggu ke 3. Bakal mempertaruhkan 7 kispen dari setiap para penulis kami dan terbuka kepada 2 Kispen dari Guest Writer sendiri YANG INGIN MENGAMBIL BAHAGIAN.

CARA nak buat kispennya cenggana? Mudah...
Lihat gambar di atas... Girl kiss boykan? Okey... Kembangkan ia menjadi kispen. Genre bebas. Apa jua garapan kispen itu mestilah asli tulisan sendiri.
--------------------------------------------------------------------
contoh kispen:
Akhirnya ciuman kau milik aku selama-lamanya... Amir menimbuskan mayat Aina jauh ke dalam tanah. "Aku kenal kau lama dari si bodoh tu... Kenapa dia yang kau pilih...?" Cebisan gambar diselitkan kembali di dalam dompetnya. Amir bangun dan mengheret cangkul, keluar dari denai sambil ditemani oleh unggas dan hidupan di rimba. 'Tiada siapa akan dapat sentuh kau mulai sekarang...' Amir senyum "Kita janji dengan awak, bila kita dah besar nanti kita nak suruh mak kita pinang awak...! Ingat tau Amir...?" Tiba-tiba airmata Amir mengalir. "Kau penipu. Kau perempuan yang tidak tepati janji... Itu balasan yang terbaik buat perempuan persis kau..."
------------------------------------------------------------------------

Kispen Guest Writer tu nanti UP hari apa ya...? Simple...
Sabtu dan Ahad @ 9 pm...

JOM hantar karya anda dan enjoy bersama kami... 9 Kispen setiap bulan kelak akan dimasukkan di bawah label 'KISPEN TEMA'

4 comments

March 11, 2012 at 11:48 PM

sangat menarik...

March 12, 2012 at 3:40 AM

koleksi baru lagi..
best best..
all the best.. =)

March 14, 2012 at 10:14 PM

kak,jat dah letak kat bloglist jat.pasni jat akan singgah baca cerpen selalu.hihi

March 19, 2012 at 1:38 AM

thanks jat. akak akan lawat adik. soon. tak terkejar masa....

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...