Sebarang karya nukilan yang ingin disalurkan untuk tujuan penyiaran, sila emailkan ke secret7writer@yahoo.com. Terima kasih.

Tuesday, March 20, 2012

Kamu , dengar sini .

9:00:00 AM | | Best Blogger Tips













Kamu,
Dengar sini.

Kalau aku mampu takluk dunia,
Akan aku serahkan taman paling luas untuk kamu.
Kalau aku mampu capai langit tinggi,
Akan aku hadiahkan bintang paling indah untuk kamu.
Kalau aku mampu buat semua,
Akan aku buat segala untuk kamu.

Kamu katakan apa saja.
Aku serah apa yang punya.

Kalau saja aku mampu.
Kalau saja kamu milik aku.

Beri aku masa?


.END.

23 comments

March 20, 2012 at 10:08 AM

aweks sebenarnya lebih mahukan pendengar yang konsisten dari pemberi yang besar...

;-)p

March 20, 2012 at 10:38 AM

Ada banyak masa tu..boleh bincang lagi dengan aweks...

March 20, 2012 at 11:04 AM

kalau aku mampu capai bintang aku capai dan hempaskan kat kamu haha...

March 20, 2012 at 11:40 AM

;)

March 20, 2012 at 11:46 AM

sejauh mana masa yang kau mahukan untuk itu? adakah sehingga ia hilang, baru kamu berpanasaran? Mulakan sekarang, masa tidak akan menunggu kamu walau sesaat. :)

Anonymous
March 20, 2012 at 12:06 PM

yang pasti masa itu takkan pernah ada lagi...

-Insano-

March 20, 2012 at 12:36 PM

masa itu emas..mne bole tguu~ grrr...hahaha:P

March 20, 2012 at 12:59 PM

sampai bila mahu tunggu? sampai pintu hati si dia sudah tertutup buat kamu? mulakan langkah sekarang. masa tak menunggu kita. :)

March 20, 2012 at 1:23 PM

adoi....

March 20, 2012 at 1:28 PM

macamana bl dah bg masa 2,tp si dia x merasakan cinta 2?

March 20, 2012 at 1:45 PM

lakukan yang kita mampu..

:)

March 20, 2012 at 3:03 PM

wa. tiba tiba kamu jiwang

"rasanya dia ni macam humpty dumpty on the wall je" hati mot agak

"ye la. tapi kekadang golongan aweks ni mengada lebey. demand banyak sangat" otak mot tambah

"jom la kita doakan semoga dia berjaya dalam hubungan yg rapuh tu" hati mot sedey

"tapikan. ni kan kispen kan? rekaan kan? bukan real kan?" otak mot ter pk

"ntah" hati mot monyok

March 20, 2012 at 4:17 PM

masa??


ambil lah seberapa lama yang kau mahukan..:)




bro, best bro

March 20, 2012 at 8:21 PM

masa tidak pernah menunggu...hehehe..

March 20, 2012 at 10:32 PM

Kamu,
dengar sini

kalau saja kau mau mengerti
Bukan taman jajahan aku impikan..
bukan bintang di langit yang aku mahukan..
Bukan jua janji manis itu yang aku harapkan..

Kalau saja kau mau mengerti
Hanya cinta sejati yang ku cari selama ini..

Insan yg mau mengengam erat jemariku..
sekalipun aku sudah kedut seribu!
Kau masih mau aku masa itu?


* hehehe.. Best la Heroiczero.

March 21, 2012 at 2:25 AM

masa tetap berlalu, namun adakah rasa itu masih mahu setia di situ?
atau mungkin masa yang kau perlu sudah terlewat?

March 21, 2012 at 3:10 AM

Kalaulah ada yang cakap macam tu dekat aku. Heh,dalam mimpi!

Anonymous
March 21, 2012 at 2:01 PM

Asrul "iLham" Sany , Nasihat yang baik . =)

Lady Windsor , mana tahu ? haha

EL MARIACHI , macam kenal je ayat ni , abang bro ? kah kah kah

Siti Mashitah Saidin , =)

hanaahmad , itu yang menjadi titik punca segala masalah sebenar nya .

Anonymous Insano , sudah terlewatkan ? =)

Eyka , masa itu juga pembunuh .

Amna.Qadeeja , itu kena tanya watak cerita ini , bila dia mahu . hehe !

Bidadari Syurga , *wink*

zati embong , jadi , ambil lagi masa yang punya .

si para para , dan tidak pernah cukup .

Anonymous Amamot , biar aku jawab untuk kamu . ini rekaan . =)

Anonymous marcella , terima kasih untuk itu . =)

tanpanamaputeri , begitu juga dia . heh .

Nong Andy , terima kasih dari aku . itu sangat cantik .

APi , time will tell .

The PinPin , anggap saja ini untuk kamu . =)


-HEROICzero

March 22, 2012 at 9:14 PM

Ohoii jiwang sungguh

March 25, 2012 at 3:31 PM

ah banyaklah kau punya taman. aku mintak nak gi taman putrajaya pun tak dapat. heh

Anonymous
March 26, 2012 at 5:40 PM

Iffah Afeefah , hehe sekali sekala mencuba sesuatu yang lain . boleh tahan hu ? keh3x !

aleen aiden , kamu , dengar sini . Taman Putrajaya itu tak cukup luas untuk aku beri pada kamu . kah kah kah pesen apa ni mengungkit . tak sempat lah , nanti2 ajak la , aku bawak .


-HEROICzero

Anonymous
March 27, 2012 at 11:13 PM

..TAKE UR TIME .. Andai ini takdirnya.. Wlu kaki xmampu menghayun,wlu jemari xmampu menggapai,wlu bibir xmampu mengucup.. Ku masih menunggu.. Wlu nyawa d penghujungnya,aku tetap menunggu. Moga ini takdir kita,ini jodoh kita. ^_^ -zara-

June 30, 2012 at 8:49 PM

kalau is a sad word... -sigh-

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...