Sebarang karya nukilan yang ingin disalurkan untuk tujuan penyiaran, sila emailkan ke secret7writer@yahoo.com. Terima kasih.

Saturday, February 18, 2012

Vagentine

10:34:00 PM | | | Best Blogger Tips
M. Faiz Syahmi


Cerrie bermain rambutnya. Menggulung-gulung dengan jari. Di hadapan cermin, dia tersenyum sendiri. Dia telah jatuh cinta. Dan dia sangat gembira dengan perasaan bahagia. Wangian Ceri memenuhi rongga hidung. Cerrie melompat terjun ke atas katil. Dia menepuk tangan dua kali. Lampu tidur terpasang, lampu bilik terpadam. Malam ini dia akan bermimpikan bintang-bintang. Kerana cinta makin hari makin datang, tiap hari timbul rasa sayang. Esok akan jumpa lagi dengan tersayang.

“Awak, awak masih tak percaya saya?” Cerrie berwajah gusar. Seminggu. Seminggu dia ambil masa untuk memberanikan diri meluahkan rasa hatinya. Dia masih tak dapat menerima hakikat bahawa si dia masih tidak dapat percayakannya. Cerrie peluk belakang si dia. “Winnie.. please.. I want you. Really. And I am serious about it,” Cerrie membisikkan ke telinga Winnie. Winnie mengeluh perlahan. Tangan Cerrie yang melingkar perut Winnie makin lama makin naik ke atas. Tak lama, menyentuh dadanya. Tangan Cerrie menjalar lebih jauh, naik ke atas bahu Winnie. Kemudian tangan itu terus jatuh, mencari tangan Winnie. Dua tangan berpegangan erat. “Darling.. I love you,” Cerrie bisik perlahan lagi.
“Hmmm..” Winnie pejam mata. Air matanya mengalir setitik. “Saya bukan tak percayakan awak, tapi semuanya berlaku terlalu pantas. Sayang, saya sayangkan awak. Tetapi hanya sekadar teman semata-mata. Bukannya sebagai seorang pencinta..” Winnie usap-usap pipinya pada kepala Cerrie. Bau ceri menjengah hidungnya. Bau kesukaannya. Tangan Cerrie dicumbu. Dari belakang telapak tangan, bergerak ke pergelangan tangan. “Cerrie, aku suka bau ceri,” Winnie berbisik.
“Kalau awak dah sukakan saya, kenapa tidak boleh kita bercinta?” Winnie tarik tangannya. Dia mengundur bontotnya sedikit jauh ke belakang. Rajuk.
“Sayang, susah saya mahu katakan perkara yang sebenarnya. Ini, apa awak pinta ini adalah tabu. Bagaimana hendak kita berdua-duaan kalau mata-mata yang memandang, penuh dengan caci-maki? Lagipun.. saya tidak tahu apa yang istimewanya pada saya ini yang buatkan awak jatuh cinta pada saya.” Winnie paling ke belakang, berhadapan dengan Cerrie. Kemudian, dia pegang bahu Cerrie. “Look at me, dear,” Cerrie pandang Winnie. “Look. I love you. Really. You are my bestfriend forever.  The best, even. I wouldn’t want to hurt you if we have problems while we’re dating. Sayang, tak bolehkah kalau kita hanya sekadar sahabat baik selamanya?”
            Cerrie tunduk. Bibir menjuih. Mata berair.
            “Darling..” Winnie angkat dagu Cerrie. Dahi bertemu dahi. Mata bertentang mata. “Saya bukannya tak menyayangi awak seperti awak menyayangi saya. Saya memang sangat menyayangi awak. Cuma rasional dan logik fikiran saya menentang segalanya.” Winnie sambung cerita.
            “Awak masih sempat berfikir secara rasional dalam cinta? Awak tipu saya,” Cerrie pandang ke kiri. Dahi masih bertemu dahi.
            “Percayalah, saya tidak menipu awak...” Bibir Winnie makin mendekati bibir Cerrie. Nafas hangat saling bertembung. Jantung berdegup kencang. Bibir kemudiannya bertaut rapat. Tangan masing-masing memegang erat satu sama lain. Cumbu demi cumbu bertalu-talu. Nafas ditarik dalam-dalam. Puas. Cumbu Perancis yang paling puas dirasakannya. Tidak sangka, Winnie memakai lipsbum perasa ceri.
            “I love you, Winnie.”
            “I love you, Cerrie.”
            “Salam Valentine.” Mereka berdua ucapkata bersama.
           Cumbu demi cumbu bersambung lagi. Sehelai demi sehelai baju ditanggalkan. Tangan berkeliaran ke sana sini. Tidak satu pun bahagian tubuh ditinggalkan tidak disentuhkan. Rasa cinta diluahkan melalui gerak fizikal. Biar sama-sama rasa, biar rasa sayang makin menjelma.

21 comments

February 18, 2012 at 9:23 AM

errr errr...asyik bercumbu je.. kehkehkeh

February 18, 2012 at 9:41 AM

eerrrr.....err...***termalu sendiri...hahaha

February 18, 2012 at 10:07 AM

tu dia. hahaha.

February 18, 2012 at 10:43 AM

oh..okey... faham.. err..=.=

February 18, 2012 at 11:10 AM

kata x cinta.. tp diserahkan segala.. huhuhu

Anonymous
February 18, 2012 at 12:09 PM

Interesting ~
hehe

February 18, 2012 at 10:48 PM

whooaaa...big names lagi....sure kelainan untuk pembaca S7W...nice one...

Anonymous
February 18, 2012 at 10:57 PM

Dia dah tukar link, http://aksarabangang.blogspot.com/

February 18, 2012 at 10:58 PM

adoi... meremang baca part dia ckp i love u.... pendek padat n wording serius aku suka. errrk....

ps: M faiz syahmi hantar? aku still tak percaya sampai skang. walaupun dah baca kispen dia. thanks bro... jgn serik ya. sory ya...

February 18, 2012 at 11:00 PM

@Lucifer
thanks luc....

February 19, 2012 at 12:17 AM

Khai;
Cumbu itu sedap, tahu? Banyak perisanya! Heheh.

Iman Nur Amina;
Peh, dah berimaginasi nakal tu. Keh3.

Bella Bell;
Terkejut? :P

reenapple;
Apa yang difahami? Hihi. :P

LadyBird;
Cinta boleh buat orang buta sementara, hingga sanggup berkorban apasaja.

Sparrow;
Ecececeh. Segan pulop ai.

EL MARIACHI;
Apa yang besarnya.. ._.

Lucifer;
Tetiba rasa nak tukar balik semula link tu. Haha.

Bidadari Syurga;
Apa yang masih tak percaya tatau. Aku lagi tak percaya Luc pun hantar karya kat sini. Haha!

February 19, 2012 at 1:12 AM

@M. Faiz Syahmi
heeee... luc? even dia dah hantar 2 kispenpun, mcm tak percaya tahu.

ps: thanks kat luc juga... *pro dari kami* manalah tahu kot2 satu hari nanti dia ada kispen cinta ke kan? ;)

February 19, 2012 at 1:27 AM

*tutup mata sikit2*


uuuuu...


aaaa...


haihhh..

February 19, 2012 at 5:03 AM

Aku konfius...cerrie itu macam nama perempuan...Winnie pun lagilah nama perempuan...ok aku nak masuk dalam teks...perghh ini betul2 kispen valentine!

February 19, 2012 at 1:02 PM

yela lady. mot pon konpius ni. mot siap google lagi kalau2 ada nama lelaki nama cerrie. hehe.

February 19, 2012 at 1:32 PM

memula aku ingat citer lesbian.. tapi last2 bercumbu-cumbuan la pula.. lepas tu???

February 19, 2012 at 1:52 PM

hahaha... biasakan guna nama 'lelaki' kayak gentlemen gitu..

ps: Ini citer lessy... hahahahaha.

February 19, 2012 at 3:20 PM

vagentine..

haha..

February 19, 2012 at 3:24 PM

haaa aku dah agak ini citer less...winnie and cerrie...hihik! nama macam manis2 saja..

February 19, 2012 at 8:43 PM

Bidadari Syurga;
Dia ada banyak kispen cinta. Tunjuk tak tunjuk ja. Hahahaha.

mar;
Tutup mata betul ke tu? Hik3.

Lady Windsor;
Masuk dalam teks apakah? Haha. >.<

amamot;
Percayalah, ianya nama gadis-gadis. :D

Nong Andy;
Memang cerita lesbian pun. :) Lepas tu.. apasaja yang terjadi dalam imaginasi kau.

APi;
I know you get it right. Haha! :P

February 21, 2012 at 10:58 PM

erkk..patutla pelik je nama2 tu..
dgn cerrie menggulung2 kan rambutnya, xleh bayang klu lelaki yg gulung2 rmbut paai jari..haha..
:D

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...