Sebarang karya nukilan yang ingin disalurkan untuk tujuan penyiaran, sila emailkan ke secret7writer@yahoo.com. Terima kasih.

Thursday, November 8, 2012

Demolish

9:00:00 AM | | Best Blogger Tips














Ianya bermula,
Dari sebingkai potret.
Ruang tamu beserta sofa dan meja kopi.
Meja makan.
Kamar mandi.
Kamar tidur (ini paling utama).
Setiap belok dinding yang disusun menjadi sebuah bangunan.

Dan semua yang terisi cerita kita berdua,
Aku ranapkan.
BROMM!!
terus hancur, runtuh, musnah.

Ah, aku belum gila.
Semuanya hanya dalam fikiran aku.


.END.

6 comments

Tini
November 8, 2012 at 11:02 AM

*matikan enjin jentolak*

November 8, 2012 at 9:23 PM

cis...

aku belum gila..

tapi aku seronok membayangkannya!

November 9, 2012 at 10:00 AM

kau belum gila, mungkin belum cukup waras.

November 9, 2012 at 2:14 PM

belum ada yang gila pun...cuma khayal je..

November 10, 2012 at 4:40 PM

hahah..selalu berkhyal dulu bru buat..

dah lama xkomen post heroiczero..masih spti dulu..MANU???haha

November 11, 2012 at 2:32 PM

Tini, "terajang Tini*

Nong Andy, jadi bayangkan sejauhnya!

hanaahmad, aku juga tunggu sampai masanya. =)

EL MARIACHI, jom khayal bersamaaaa~

Tuan Cimot, hahaha selamanya United!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...