Sebarang karya nukilan yang ingin disalurkan untuk tujuan penyiaran, sila emailkan ke secret7writer@yahoo.com. Terima kasih.

Saturday, November 24, 2012

Erythrocytes

9:00:00 PM | | Best Blogger Tips




Bulan mengambang.

Jalanan lengang itu ku susuri macam biasa. Cari mangsa di sudut gelap. Darah baru dan manis menusuk kalbu. Ini yang aku tunggu. 

Itu kali pertama ku lihat wajah indah yang tak mungkin aku lupa untuk seribu tahunnya. Aku congak strategi terbaik untuk merapatinya. Aku susun langkah kanan kiri kanan depan lurus menghampiri haruman musk dampingan gadis manis pekerti itu. Genggaman tanganku kemas tak berlapik atas kulit mulusnya, sejuk dan menggetar jiwa perawan. Dia dah terkulai layu, taring dah melembap di sisi tengkuknya namun hatiku terkekang. Adrenalin tak mengalir seperti biasa, kaki tersekat sekat dan nafas terhenti henti.

Inikah cinta? 

Hak Cipta: rizqsyadza

6 comments

Anonymous
November 24, 2012 at 10:59 PM

penangan twilight ni !

-HZ-

November 25, 2012 at 12:46 AM

ahahahaha... jadi siapa yg kononnya bella swan tu? siapa pula si cullennya :p

ke.. HZ jadi jacob black hehe..

November 25, 2012 at 3:00 AM

sesuai dengan demam Breaking Dawn Part Two sekarang :p

November 25, 2012 at 3:57 AM

musim pontianak bercinta.

November 25, 2012 at 6:41 AM

aku baru ja nak komen twilight. tengok heroiczero dah sibuk komen gitu. ah takpa lah.

TWILIGHT!

November 27, 2012 at 10:35 AM

yep..pengaruh twilight...okey je...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...