Sebarang karya nukilan yang ingin disalurkan untuk tujuan penyiaran, sila emailkan ke secret7writer@yahoo.com. Terima kasih.

Saturday, September 29, 2012

Fetus Flambe

10:00:00 AM | | Best Blogger Tips
'...Dusta tanpa bicara... seumpama tiket tuju neraka...'



“Urgh… Urgh… Aaaaaaaaaa!!!”
“Diamlah ! Tahan sikit.Sikit je lagi ni. Mama buat ‘slowly’ je ni”
“Sakit maaa. Aimi dah tak tahan lagi dah ma"

Kedua-dua tangan Aimi mencengkam kuat cadar putih yang mengalas tubuhnya. Kakinya terkangkang besar dan bergetar menahan sakit. Kain batik yang menutupi bahagian bawahnya sudah lencun dibasahi darah pekat. Hamis. Sesekali Puan Nora berpaling ke arah lain kerana mual terhidu bau darah yang mengalir di celahan kangkang anaknya. Biarpun sudah banyak darah yang keluar dari vagina anaknya tetapi objek yang ditunggu untuk direntap belum lagi menunjukkan dirinya.

“Macammana ni Aimi. Takde terkeluar dari tadi. Mama dah penat tekan perut kamu ni. Lubang kamu pun dah terbukak besar ni.”

Puan Nora mengesat peluh yang membasahi dahinya yang berminyak. Buntu memikirkan cara lain untuk mengeluarkan janin anaknya. Aimi tidak berhenti mengerang kesakitan. Badannya sudah semakin lemah.

Encik Majid masuk ke dalam bilik.Muka kelihatan tertekan. Ada sedikit resah dari gerakannya.

“Macammana? Dapat keluar tak?”
“Tak keluar-keluar dari tadi bang. Saya dah buat macam-macam sampai lembik budak ni bang.”
“Kamu dah tekan perut dia? Duduk atas perut dia dah?” 

Puan Nora angguk.

“Kamu dah tumbuk perutdia dah? Tak keluar jugak?”
“Semua dah bang tapi bendanya taknak keluar. Saya dah lompat-lompat, pijak, duduk bagai atas perut Aimi tapi tak berhasil. Lembik dah budak tu bang. Batalkan sajalah.”

“Tak boleh! Ini penting!”

Puan Nora  mengusap kepala anaknya. Mukanya sayu melihat Aimi merana tak berdaya. Encik Majid menggosok mukanya beberapa kali. Mereka diam. Encik Majid semakin tertekan. Kewarasannya hilang. Laju dia berjalan ke arah Aimi lalu memijak dan menghentak perut busung anaknya. Aimi menjerit kesakitan. Darah memancut keluar dari kangkang Aimi hingga terpancut ke muka Puan Nora.

“Cepat tengok Nora. Ada keluar ke tak!”

Puan Nora menyelak kain batik Aimi lalu menjenguk mukanya di antara kangkang anaknya. Encik Majid terus memijak perut anaknya tanpa menghiraukan jeritan Aimi yang semakin nyaring. Seketika kemudian Puan Nora mengeluarkan kepalanya.

“Ada bang! Ada!”
“Bagus! Cepat tarik keluar.”

Puan Nora menarik daging yang terkeluar dari vagina Aimi. Daging itu bercerai kepada beberapa bahagian. Biar pun tidak terbentuk dengan sempurna, masih dapat dilihat bentuk tangan, kaki dan kepala yang bercerai dari tubuh kecil hingga ke semua bahagian habis ditarik keluar. Tinggal tali pusat sahaja yang masih tergantung. Itupun Puan Nora tidak biarkan ia tertinggal.

“Dah abang. Semua dah keluar.”
“Alhamdulillah… Bak sini janin tu. Dato’ Lim dah tunggu lama makanan dia. Degil betul janin ni nak keluar. Nasib baik tak sempat jadi cucu aku.”

Encik Majid terus keluar membawa janin segar yang merupakan bahan utama untuk hidangan istimewanya ke dapur restoran untuk dimasak. Girang hatinya kerana hari itu dia bakal mendapat untung besar dari seorang Dato’ yang datang menjamu di restoran makanan eksotiknya. 

Puan Nora menyelimutkan badan Aimi yang terbaring lemah. “Kamu rehatlah dulu Aimi. Tu lah.Mak dah kata. Kalau nak melacur pun memilih la sikit. Ni ntah sape bapak budak tu sampai degil benar nak keluarnya.”

Aimi mengangguk lemah dan terus tidur.

9 comments

September 29, 2012 at 11:21 AM

huhu patut le entry ni lambat kuar ...nice one Sparrow ...

September 29, 2012 at 2:27 PM

pergh..giler kejam kedua ibubapa aimi ni..ngeri giler bila membaca citer ini

September 29, 2012 at 5:35 PM

Gila cerita ni. Gila.

September 29, 2012 at 7:40 PM

alhamdulillah.

September 29, 2012 at 8:46 PM

wah... makanan eksotik rupanya.. yang fesh-fresh baru keluar lagi tu.. adoi!


*cantik header baru S7W :D

September 29, 2012 at 8:46 PM

wah... makanan eksotik rupanya.. yang fesh-fresh baru keluar lagi tu.. adoi!


*cantik header baru S7W :D

September 29, 2012 at 8:53 PM

adeh.. tenet punya pasal smpai komen 2 kali hehehe...

sparrow.. mana sambungan hantu "bukan tentang sofia" ?

October 2, 2012 at 2:10 PM

adeh!..ni baru betul2 eksotik..hihihi

October 3, 2012 at 4:52 PM

gila kijam...naseb tak masuk metro

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...